Beatka Beatrice, lalka waldorfska No00029

znałam kiedyś pewną Beatę.............Miała dołeczki w policzkach i odstające uszy. Mimo, że nasze drogi dawno się rozeszły, z sentymentem ją wspominam. Chciałam jej energię zamknąć w lalce. Beatka miała być podobna do swoich poprzedniczek - Joasi i Basi, ale bardzo chciałam by była indywidualistką. Nie lubię tworzyć dwóch takich samych lalek a trzy to już przesada :)
Beatka jak jej poprzedniczki powstała z wysokiej jakości, czystego runa owczego od polskiego producenta. Skóra lalki to specjalny trykot bawełniany produkowany dla osób robiących lalki. Wykorzystywany przeze mnie trykot  posiada certyfikat OEKO-TEX®. Lalka mierzy 24 cm. Na włosy lalki użyłam naturalnych loków-fali lamy, włosy osadzone są na peruce. Można je układać w różne fryzurki. Aczkolwiek odradzam szczotkowanie.
lalka jest ubrana w sukienkę na ramiączkach, leginsy i buty, na chłodniejsze dni ma sweter robiony na drutach przez moją mamę (mistrzynie drutów zresztą).
Lalki są przeznaczone dla dzieci powyżej trzeciego roku życiu lub jako lalka kolekcjonerska.
Lalka znalazła już swój dom




Komentarze

  1. Pełna uroku pannica! Te jej dołeczki są zachwycające. Tworzysz piękne lale. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty