Jak nie Zuzia to jak?

Witaj
Dzisiejszego posta dodaję z małym poślizgiem
( przydałby się asystent od spraw "blogowych", hi hi).

Lala powstała na roczek dziewczynki o pięknym imieniu Zuzia,
więc jakie nadać imię lali, jak nie Zuzia? Lala została już wręczona i mam nadzieję,
że przypadnie do gustu jej imienniczce i wszystkim domownikom,
 no prawie wszystkim.... ( sorry Maniek, wara od lali ).
Podczas tworzenia Zuzi świetnie się bawiłam, był to taki przystanek i oderwanie od projektu nad którym w dalszym ciągu działam.
 Lale typu rag doll również wymagają dużej cierpliwości i dokładności,
by wszystko było równo zszyte, a przy tym kolorystyka ubranek
i ostateczny wygląd lali oddawały jej charakter.
Mam nadzieję, że mnie się udało.
Niestety, jesienna pora ma to do siebie, że szybko robi się ciemno...co ja mówię,cały dzień jest sino-papuciowato. Więc jak zrobić dobre zdjęcie, bez światła dziennego?.
 Tej sztuki jeszcze nie opanowałam ( a może i tu przydałby się asystent od spraw "zdjęciowy", hi hi).







Komentarze

  1. Lala wyszła Ci pięknie, widać staranne wykonanie i dbałość o szczegóły. Również przydałby mi się asystent zdjęciowy ;) bo w tą szarą jesień ciężko coś sfotografować ;) pozdrawiam cieplutko!
    szyciowaprzygoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna lala :) rumieńca ma cudne :):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ta lala jest duża! Fajowa!!! Pozdrawiam, DecuPUG :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajowa lala, a jakie piękne warkocze już wyhodowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję bardzo za komentarze i pozytywny odbiór

    OdpowiedzUsuń
  6. Zuzia lalka nie duża ;) Jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna lala, właśnie taka Zuzia z dzieciństwa :) pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna lala ;) Piękna sukieneczka, ślicznie wykończona ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zuzia śliczna :). Pozbierałam się trochę i mogę już podziękować Ci za słowa otuchy i wsparcia - to było dla mnie bardzo ważne. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty