Basia lalka waldorfska No00027

Basia powstała na zamówienie w ciągu tygodnia. Pobiłam swój rekord, miałam nie wiele czasu, ale udało się. I powiem, że z efektu jestem bardzo zadowolona. Basia miała być podobna do Asi i jest. Ten sam wzrost, te same loki i nawet zawadiacki uśmiech ten sam nie wspominając o dołeczkach w policzkach. Chociaż ubrankami chciałam zaakcentować, że ta lalka to nie Asia ale Basia. Basia jest wiosenną laleczką dlatego też dostała piękny kapelusz w żywym zielonym kolorze. Drugi komplet ubranek ozdabiają soczyste truskawki.
Basia jak wszystkie moje lalki waldorfskie powstała z wysokiej jakości, czystego runa owczego od polskiego producenta. Skóra lalki to specjalny trykot bawełniany produkowany dla osób robiących lalki. Wykorzystywany przeze mnie trykot  posiada certyfikat OEKO-TEX®. Lalka mierzy 24 cm. Na włosy lalki użyłam naturalnych loków-fali lamy, włosy osadzone są na peruce. Można je układać w różne fryzurki. Aczkolwiek odradzam szczotkowanie.
Lalki są przeznaczone dla dzieci powyżej trzeciego roku życiu lub jako lalka kolekcjonerska.
Lalka znalazła już swój dom


*********************************************************************
Basia is a new addition to my Waldorf Dolls. Basia is similar to my previous doll named Asia in size, as she is also only 24cm tall (9.4in). The doll is wearing an outfit ready for spring: a hat that reminds me of a green apple and a dress with a strawberry pattern. The whole outfit is accompanied by a knitted sweater that has been created by my wonderful and skilled mom.
Has Basia stolen your hearts? 
The doll made for order








Komentarze

Popularne posty