Dorotka, lalka inspirowana lalka waldorfską w walizeczce, waldorf inspired doll 00022

małe jest piękne, ale i psotne..oto Dorotka, lalka inspirowana lalką waldorfską dla małej Zosi. Dorotka mieszka sobie w walizeczkowym domku, ma cieplą korderkę i milusią podusię. Gdyby złapał ją mróz, może okryć się szydełkowym pledem. Dlaczego psotna? Praca nad Dorotką trwała i trwała...tak naprawdę z do skoku, choroba moich dzieci skutecznie utrudniała mi jej tworzenie.Przyznam, że do końca nie wiedziałam jak ma wyglądać owy domek w walizce i tak to jest gdy się robi coś pierwszy raz,czułam się troszkę jak dziecko we mgle. Bardzo ucieszyłam się gdy prace nad Dorotką skończyły się pomyślnie i chętnie wysłałam ją do nowego domku.
A Wy jak oceniacie moją pierwszą walizeczkę? dodam,że lalka jest malutka, ma nieco ponad 20cm.







Komentarze

Popularne posty