Asia lalka inspirowana lalką waldorfską, Joanna waldorf inspired doll, no 00023

oto mała Asia. Inspiracją do jej powstania nie wątpliwie były włosy. Trzymając w ręku spory kawałek skóry z lokami lamy widziałam oczami wyobraźni malutką osóbkę z niesfornymi lokami i dołeczkami w policzkach. I tak narodziła się Asia. Często tak jest, że niekiedy drobiazg potrafi mnie pobudzić  na tyle, że powstaje nieodparta chęć powołania do życia wyjątkowej osóbki. Asia niewątpliwie do takich należy. Mimo, iż mam zaczęte już trzy lalki, musiałam je na chwilę odłożyć by Asia mogła się narodzić.
Chciałam aby lalka miała proste ubranko. leginsy, bluzeczkę i bluzeczkę z kołnierzykiem. Myślałam o sztruksowej sukience z karczkiem. Uszyłam nawet taką, lecz niestety wyszła za duża i mała Asia się w niej zgubiła. To nie był fason dla niej. Tak więc sztruksowa spódniczka na szelkach bardziej jej przypasowała. Wydziergałam szydełkiem Asi butki, czapeczkę szaliczek oraz cieplutki rudawy sweterek. Na zmianę  lalka ma spodenki w jesiennych kolorkach.
ważne informacje techniczne:
Asia jak wszystkie moje lalki waldorfskie powstała z wysokiej jakości, czystego runa owczego od polskiego producenta. Skóra lalki to specjalny trykot bawełniany produkowany dla osób robiących lalki. Wykorzystywany przeze mnie trykot  posiada certyfikat OEKO-TEX®. Lalka mierzy 24 cm. Na włosy lalki użyłam naturalnych loków-fali lamy, włosy osadzone są na peruce. Można je układać w różne fryzurki. Aczkolwiek odradzam szczotkowanie.
Lalki są przeznaczone dla dzieci powyżej trzeciego roku życiu lub jako lalka kolekcjonerska.
lalka ma już swój dom
***********************************************
I introduce you little Asia. My inspiration for this doll were definitely her hair. I was holding a big peace of lama's skin with beautiful blonde curls and I could imagine little doll with headed full of curls and dimples. I knew straight away I will call her Asia. Personally very often I found it that little things do trigger my imagination, and that way Asia was created. Even though I have three different doll's awaiting to finish I had to create Asia doll.
I wanted it the doll have a simple outfit: leggings, blouse with the collar and a corduroy skirt with suspenders.Asia is wearing knitted hat, gloves and scarf and also knitted sweater and shoes. For change of outfit she has a trousers in autumn colours.










Komentarze

Popularne posty