Nina, lalka szmaciana, fabric doll for #silacztymek

ile jest warta jakaś rzecz,a ile jest warte czyjeś życie. Z takim pytaniem do Was się zwracam. Czy chcecie zrobić coś dobrego i jeszcze być nagrodzonym?zapraszam Was do przekazania kwoty 200 zł na rzecz chorego Tymka. Dlaczego takiej kwoty? bo tyle kosztuje lalka Nina. o samym Tymusiu i jego chorobie możecie przeczytać tu http://rycerzeiksiezniczki.pl/kids/tymoteusz/?lang=pl
mamy tylko miesiąc aby uratować mu życie. Jego historia bardzo mnie poruszyła. Mam nadzieje ze i Ty po przeczytaniu o nim, co mu się przydarzyło i przez kogo, zechcecie pomoc temu dzielnemu chłopcu. W zamian otrzymacie lalkę mojego autorstwa. Lalka wraz z podwójnym zestawem ubrań.
 
EDIT:
bardzo się cieszę, że Nina -lalka szmaciana, znalazła tak szybko nowy dom. A jeszcze bardziej cieszy mnie fakt, że pieniążki za lalkę powędrują do małego Rycerza Tymusia, który walczy o życie!!!! Przyznam, że przez chwilę w Was zwątpiłam, dobroć ludzi i ich wrażliwe serca. Komentarze pewnych osób....mnie to nie rusza, bo tak dużo jest takich dzieci....podkopał moją wiarę ...we mnie samą! Im więcej się staram, doskonaląc i upiększając moje projekty, angażując się coraz bardziej, bezinteresownie, w akcje by komuś pomóc, tym mocniej dostaje w twarz. Znikome zainteresowanie....
Ale dziś znów stoję nogami na ziemi, lecz głową w chmurach, z uśmiechem na twarzy, gotowa by walczyć z całym światem. Z wiarą w sercu i myślą na ustach: BĄDż TĄ ZMIANĄ, KTÓRĄ CHCESZ WIDZIEĆ W ŚWIECIE!
dziękuję Michał W.

Marzena
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
I'm very pleased to announce that another doll has found a new home and that the profits from the sale will go little Tymus, who is fighting for this life.
I have to admit that I was a bit shocked with some of comments. I believe that it's always worth supporting companions like that as there is so many kids that need our help. For a moment I lost my faith in people kindness and those comments has put my confidence down. Whilst I'm trying to improve every little details in my dolls, and getting my self involved in charity events like this one, I do get negative response, which is shocking.
But today I feel stronger, with the smile on my face and faith in my hard. Following the example of the kids fighting for life, that never give up. And I'm following someone's advice: to start the changing the world from your self. Thanks a lot for Michał W.
yours Marzena
#silacztymek






Komentarze

Popularne posty