Jerzyk lalka waldorfska, George waldorf boy


Od początku chciałam aby nowa lalka była chłopcem o imieniu Kajtek. Miałam jednak inne wyobrażenie o jego wyglądzie. Chciałam aby miał dłuższe włosy, lecz im  uparciej przygładzałam je, tym bardziej chłopiec się złościł. Wreszcie gdy radykalnie je skróciłam, Lala radośnie krzyknęła " No wreszcie zrozumiałaś, że one maja być na sztorc, jak u jeża" No i został Kajtuś Jerzykiem :)
No cóż po raz kolejny sprawdziło się, iż lalki a zwłaszcza waldorfskie żyją własnym życiem.

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

I really want it that my next doll will be a boy. I already imagine how he will look like. I wasn't sure to the name and hair. I thought at first, I will call this doll Kajtus and the doll will have a bit longer hair but while I was sawing the hair they where coming out more spiky. So I decided to change the name to George, which sounds similar in polish to hedgehog Jerzy =Jez.





Komentarze

Popularne posty