Ida waldorf inspired doll, lalka szmaciana inspirowana lalka waldorfska

Długo w głowie siedziała mi ta moja Ida.
Obawiałam się , że prędzej jesień się rozmyśli i przeminie, nim Ida się narodzi.
Zaskakujące jest to, sądziłam jeszcze jakiś rok temu, że to jaka lalka powstanie jest dziełem przypadku. Dziś wiem, że to nie prawda. Ida wygląda tak jak w moich myślach. Nie sprawiała trudności podczas jej tworzenia. Ida rozpoczyna nowy etap, otwiera kolejne drzwi możliwości. Ida ma szyję, co jest nie lada wyzwaniem ( osoby szyjące lalki waldorfskie wiedzą dobrze o czym mówię).
Ida jest przesympatycznym rudzielcem z loczkami. Kolorystyka ubrań utrzymana jest w jesiennej tonacji, aczkolwiek nawiązuje też do zbliżających się świąt i zimowej aury.
Buzia Idy wykonana jest technika filcowania na sucho, włosy to włóczka typu bucle (przeznaczona do tworzenia włosów tego typu lal).Ida jest dość wysoka, mierzy ok 50cm.
Ida do nowego domu zabierze dwie sukienki, rajtuzy, szal, buty i futerkową kamizelkę.















Komentarze

  1. Jak każda Twoja praca, również i ta jest przepiękna! Potrafisz wydobyć z materiałów piękno i nadać im magii :) to wspaniałe, że się tym zajmujesz i dzielisz z innymi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za Wasze komentarze, bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty