Patty, waldorf doll, Patka- lalka waldorfska

aktualizacja: 31.07.2017r.
Patka lalka waldorfska, gotowa do drogi.Przygotowywanie do podróży zawsze zajmuje mi sporo czasu. Dopieszczam każdy szczegół, zawsze coś poprawiam, bo wciąż zgłębiam tajniki tworzenia lalek waldorfskich. Patrycja trafi do domu p. Ani. Lalka waldorfska była fantem przekazanym przeze mnie na licytacje na rzecz chorej ZOi. Cieszę się, że moja praca bedzie cieszyć podwójnie, osobę do której trafi lalka i mamę Zojki, bo grosz do grosza.....
Patty waldorf doll ready for the road!
All the preparation for shipping one of my dolls always take me a bit longer, as I'm aiming for perfection.
I have a lot of drive to keep improving my skills with new techniques.
I've donated Patty for charity auction to raise money to help sick Zojka. Congratulations to lucky winner- Mrs. Ania.
I'm pleased that my hard work will bring double joy; to a lucky winner and Zoja's family, as every penny counts!


 



Przedstawiam Wam Patrycję najlepszą towarzyszkę zabaw dla dziewczynek i chłopców.

Patrycja to koleżanka moich córeczek i to z nią kojarzy mi się owa lalka. Patka dziś szukała kasztanów koło naszego domku, wymyśliła, że zrobimy całą armię kasztanowych ludzików. Jak coś sobie umyśli, to tak musi być. Uparta z niej osóbka.
Patka mierzy 38 cm. do nowego domku zabierze ze sobą buty, rajtuzy, sukienkę, czapkę i płaszczyk.
Patrycja jak wszystkie moje lalki waldorfskie powstała z wysokiej jakości, czystego runa owczego od polskiego producenta. Skóra lalki to specjalny trykot bawełniany produkowany dla osób robiących lalki. Wykorzystywany przeze mnie trykot wytwarzany jest w Szwajcarii i posiada certyfikat OEKO-TEX®. Do wyhaftowania włosów Patki użyłam włóczki dobrej gatunkowo, wełny z domieszką poliamidu. Fryzurę można dowolnie zmieniać, co zresztą lala uwielbia.
Lalka jest przeznaczona dla dzieci powyżej trzeciego roku życiu lub jako lalka kolekcjonerska








Komentarze

Popularne posty