Kaja waldorf inspired doll, Kaja lalka waldorfska


Musze to przyznać, też mi się podoba. W chwaleniu siebie samej nie ma nic złego. Serce mi się raduje, oczy błyszczą, od patrzenia na nią.
Kaja jest już drugą lalką która powstała po szkoleniu, na którym miałam zaszczyt poznać moja lalkową "guru" Agnieszke z lalinda.pl.
 Przyznaję, bardzo dużo się nauczyłam, nabrałam pewności siebie tak ważnej podczas tworzenia waldorfin. Już mi się ręka nie trzęsie podczas krojenia materiału, wyszywania oka..
Poszczególne czynności podczas tworzenia lalek bardzo mnie stresowały. Materiał mnie "nie słuchał", sądziłam, że jak popełnię błąd to koniec kropka.
 A tak nie jest...szycie waldorfin to ciągłe poszukiwanie :)
dziękuje Agnieszko
 Przedstawiam Wam Kaję. Lala jest siostrą Tomaszka, nawet podobna. Mierzy jak i on 44 cm.
Głowa lalki powstała metodą filcowania na sucho ( głowa Tomaszka formowana jest za pomocą samej kuli). Włosy zostały wyhaftowane, więc można je układać w fantazyjne fryzury.

waldorf inspired doll
lalka waldorfska


waldorf doll






Komentarze

  1. Bo to praktyka czyni mistrza. Z każdą kolejna lalą będziesz nabierać szlifów i charakterystycznych linii. I nie ma co się bać eksperymentów w tej materii. Kaja piękna. Buźkę ma uroczą, a i kraciasta sukienka i skarpeciochy kradną moje serce.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty