Helen, sweet waldorf doll, Helenka, słodka, mała dziewczynka

Och, marzenie by z każdą lalą szło tak szybko jak z Helenką. Bardzo lekko mi sie ją szyło, nie wiem czy taki charakter, czy też moje doświadczenie, większe niż przy poprzedniej lali sprawiły, że Helenka powstała rach ciach. Co prawda grzebałam  się przy szyciu ciuszków i dzierganiu, bo pogoda piękna, iście wakacyjna, "przeszkadzała" w zaszyciu się w domowym zaciszu...

 Helenka jest słodką, malutką dziewczynką o pyzatych policzkach. Mierzy niecałe 40cm. Ma słodkie rumiane policzki, które można całować w nieskończoność. Radosna dziewczynka, o delikatnym uśmiechu, poganiała mnie podczas szycia ubranek, nie mogąc się doczekać zdjęć w plenerze wśród soczystej zieleni traw. Helenka bardzo chciała spotkać biedronkę jak i inne żyjątka zamieszkujące polanę. Jak to bywa w przypadku małych dzieci, jest bardzo ciekawa świata i ludzi.
Helenka wraz z podwójnym zestawem ubrań: bluzeczka, spodenki, kombinezon, botki, balerinki, czapeczka, sweterek, dostępna jest od ręki.


























Komentarze

  1. Urocza błękitnooka! I te kolanka i ten pępuszek :) No sama słodycz!

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem pod ogromnym wrażeniem ! jaka Ty jesteś zdolna !!! piękna laleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza lalunia ♥ pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty