Romantic cloth doll Kate / Kasia romantyczna dusza

Uwielbiam ten moment jak z minuty na minute wyłaniają się z kilku kresek oczy...od tego momentu czuję ogromną więź emocjonalną z tworzoną przeze mnie lalą. Kasia długi czas leżała taka bezimienna, bezosobowa i cierpliwie czekała na swoja kolej. Przyznaję, że nieźle się napociłam podczas kreowania jej buzi, było kilka potknięć, które dzięki zręczności mojej bratniej duszy- Agi udało się wyprostować. Wcześniej nie miałam styczności z rysunkiem, bazgrolenie po zeszycie dalekie jest od tego by nazwać je profesjonalnym. A jednak mam wrażenie, że to nie ja maluje, że każda z malowanych buziek, maluje się sama...
 Kasia jest dość wysoka ok 50 cm, jej ciałko jest wynikiem modyfikacji dwóch wykrojów moje autorstwa. Skóra to gruby materiał, wsad kulka silikonowa. Lala ma ręcznie malowaną buzię, a włosy osadzone na czepku, tzw. peruka- można czesać w dowolne fryzury.







Komentarze

  1. Jaka egzotyczna piękność. Ten kwait we włosach, to oko - teraz jeszcze tylko powłóczytsa sukienka z falbankami i tanserka flamenco gotowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczną ma buzię twoja Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznego buziaczka ma lala :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty