Marta trzydzieści i sześć

Nowa lala powstała z myślą o mojej BEST przyjaciółce na jej 18+ urodziny. Ma na imię Marta. Taką cię pamiętam, kochana !!

Lala pierwotnie miała inną głowę, inny kształt, który nie do końca mi się podobał. Ciałko jest kombinacją dwóch wykrojów, przez co szyja jest bardzo stabilna, głowa dobrze osadzona, a cała lala zyskała na wyglądzie. Po serii zdjęć w różnym świetle, nadal  nie udaje mi się uchwycić jej minki, na zdjęciach wychodzą jakieś cienie, co stwarza wrażenie, że lala jest smutna. Dziś kolejny dzień prób z fotkami
Lala jest wysoka, ok 50 cm, ma smukła sylwetkę, wyhaftowaną buzię, włosy wełniane w dwóch odcieniach blondu, ułożone na stałe. Na wpół rozbierana. Buty z prawdziwej skórki.

P.s. bardzo dziękuję wszystkim tym którzy polubili moja stronkę i zostawili ślad po swojej wizycie. Wasze polubienia są dla mnie bardzo ważne, niewymuszone i  niekupione. Dlatego tym bardziej mnie cieszą polubienia na fb i ponad 3000 wejść na bloga. Motywuję mnie to jeszcze bardziej by spiąć poślady i do a k c j i!!!!!

Marta jest prezentem urodzinowym dla swojej imienniczki, ale również prezentem niejako dla mnie, bowiem mija rok od kiedy usiadłam do maszyny. Przez ten rok bardzo dużo się nauczyłam, a najwięcej   to o sobie samej :)



















Komentarze

  1. Przez rok? Trzeba naprawdę mieć talent by stworzyć
    tyle fajnych lalek przez rok. A Marta no Marta jak to Marta jest grzechu warta=))Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję, chociaż boje się mówić o sobie, że mam talent, bardziej że jestem uparta, a przy szyciu się wyciszam i uspokajam swoje rozbiegane mysli.Moge śmiało powiedzieć, że szycie jest proste i każdy się tego może nauczyć.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Usunęłam bo nie było podpisane ;)
    Marzenko to jak bardzo rozwinęłaś się "szyciowo" jest godne podziwu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Usunęłam bo nie było podpisane ;)
    Marzenko to jak bardzo rozwinęłaś się "szyciowo" jest godne podziwu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty