Białolica -White Cheeks- indiańska dziewczynka

Witajcie
ostatnie dni są dla mnie bardzo radosne, jak to u happyhowdoll.
 Bardzo motywują mnie pozytywne Wasze komentarze, no i przede wszystkim uśmiechnięte buźki i oczka moich bąbli na widok mamusinych gałganków.
Białolica powstała w skutek oczekiwania na materiał na kolejne zamówienia,
 a że nie lubię przestoju, a pomysłów mam milion pięćset.....
Lala ma ponad 50 cm, ubrana jest w indiańską sukienkę i butki, które się ściąga.
zainspirowana została  muzyczka.
dodam tylko, że ma bardzo długie , czarne, moherowe włoski, a fryzurkę można dowolnie czesać.
Ostatnia rozmowa z moją starszą córcią Misią na temat lal wyjaśniła pewną tajemnicę. Otóż Misia zapytała: " Mamuś a skąd ty wiesz jak uszyć lalę, kim ona będzie?"
Otóż to One mnie wybierają i One dobrze wiedzą kim chcą być...bo są magiczne...
ot cała tajemnica!





Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty